در حال بارگذاری ...
  • پروژه ۱۱ هزار واحدی نهضت ملی مسکن کوی‌ پرواز در همدان سرعت می‌گیرد

    باید با افزودن به شیفت کاری کارگران و مجریان پروژه قبل از پایان یافتن فصل کاری در همدان پروژه را تا سطح مطلوبی پیش برد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه ریاست اداره حراست اداره کل و کارشناسان از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر همدان بازدید و بر افزایش شیفت کاری کارگران و مجریان پروژه قبل از پایان یافتن فصل کاری به منظور پیشرفت هرچه بیشتر این پروژه تاکید کرد .

    مجید صالحی مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه ریاست اداره حراست اداره کل و کارشناسان از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر همدان بازدید کرد .

    صالحی طی بازدید از پروژه ۱۱هزار واحدی نهضت ملی مسکن در کوی پرواز در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت .

    وی عنوان کرد : با پایان مرحله آماده سازی این اراضی و شروع روند اجرای فونداسیون ها امیدواریم با تلاش جهادی و کار شبانه روزی با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های موجود سرعت اجرای پروژه را بهبود ببخشیم .

    وی همچنین خاطرنشان کرد : باید با افزودن به شیفت کاری کارگران و مجریان پروژه قبل از پایان یافتن فصل کاری در همدان پروژه را تا سطح مطلوبی پیش برد .

    لازم به ذکر است اجرای این پروژه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران واگذار شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران