در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی اولویت نخست بانک مسکن است

    بانک تخصصی مسکن وظیفه دارد که تکالیف خود را در حوزه تامین مالی نهضت ملی مسکن انجام دهد ؛ چرا که این طرح موردتوجه رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی است و وزرای امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی نیز به‌کرات بر اجرای سریع و با کیفیت این طرح تاکید کرده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن در نشست با شورای مدیران بانک مسکن ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن را اولویت نخست بانک برشمرد و بر انجام به موقع تعهدات تاکید کرد .

    جلسه شورای مدیران بانک مسکن با حضور سیدعباس حسینی ، اعضای هیات مدیره ، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک مسکن در استان‌های مختلف به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد .

    دومین همایش مدیران ارشد بانک مسکن در حالی برگزار شد که سیدعباس حسینی از سیاست‌های جدید و نحوه راهبری این بانک در روزهای آتی سخن گفت .

    مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای سخنان خود با تاکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت درست و دقیق در شبکه بانکی گفت : بانک مسکن به‌عنوان بانکی تخصصی رسالت مقدس تامین مسکن آحاد مردم را بر عهده دارد . این مسوولیت خطیر و ضروری فعالیت تک‌تک کارکنان بانک مسکن را نیز با اهمیت و مقدس می‌کند .

    وی ادامه داد : ما از کار مردمی گره‌گشایی می‌کنیم که منتظر ظهور حضرت حجت‌اند و عزادار امام حسین‌اند و علی‌رغم همه مشکلات بزرگ و کوچک در بحبوحه مسایل اقتصادی همواره پشت نظام خود را خالی نکردند و حامی ولایت فقیه و دولت مردمی هستند .

    مدیرعامل بانک مسکن صیانت از نام بلند بانک مسکن را مهم‌ترین وظیفه کارکنان بانک معرفی کرد و اعتبار و قدمت این نام را مرهون تلاش بسیاری از نیروهای متخصص و متعهد دانست .

    سیدعباس حسینی در ادامه سخنان درباره طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد : بانک تخصصی مسکن وظیفه دارد که تکالیف خود را در حوزه تامین مالی نهضت ملی مسکن انجام دهد ؛ چرا که این طرح موردتوجه رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی است و وزرای امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی نیز به‌کرات بر اجرای سریع و با کیفیت این طرح تاکید کرده‌اند .

    وی در ادامه وضعیت بانک مسکن را موردبررسی قرار داده و گفت: بانک مسکن باید در جهت اعتبار تاریخی و تخصص ذاتی حرکت کند و به جایگاهی که شایسته این نام بلند است ، هدایت شود . من معتقدم آن رتبه و جایگاه تاریخی بانک مسکن در دسترس قرار دارد و برای دست‌یابی به آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همت مضاعف هستیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است . با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن آبادانی را در کشور ایجاد می‌کند تصمیم گرفته شده است تا این سپرده گذاری و تسهیلات ۲ میلیارد دلاری به طرح های حمل و نقلی اختصاص یابد و مابه التفاوت سود برای حمایت از اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن هزینه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران