در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده

    تسهیلات مذکور قبلا ۶۰ میلیون در کلانشهرها و ۴۵ میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری‌های انجام شده ، افزایش یافته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی ، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد .

    امیرحسین ثروت‌جو از افزایش وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده به ۱۲۰ میلیون تومان در کلانشهرها و ۹۰ میلیون تومان در سایر شهرها خبر داد .

    مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی ، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند افزود : مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون  تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است .

    به گفته ثروت‌جو ، متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت می‎توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند .

    تسهیلات مذکور قبلا ۶۰ میلیون در کلانشهرها و ۴۵ میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری‌های انجام شده ، افزایش یافته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی شورای معماری و شهرسازی کشور ، شهرداری‌ها محدوده‌هایی را به کمیسیون ماده ۵ استان معرفی می‌کنند که پس از تصویب در این کمیسیون به عنوان محدوده بافت فرسوده شهرها شناخته می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تکمیل و تحویل ۸۴۰ پروژه تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری ...

    |

    در شهرضا هزار و ۱۹۷ واحد مسکونی بر روی رشته قنات قرار دارند اما این ۱۹۶ واحد در نقطه قرمز واقع شده‌اند ، بنابراین از تمام سازمان‌های مرتبط خواهشمندم برای جا به جایی ساکنان این واحدها همکاری کنند .

    |

    محرومیت زدایی و بهره مندی محلات کمتر برخوردار و هدف باز آفرینی شهری از خدمات روبنایی و زیربنایی به میزان متوسط محلات برخوردار همان شهر، مورد هدف سند ملی بازآفرینی شهری و سند ملی ساماندهی و توانمندسازی مسکن سکونتگاهای غیر رسمی است که نیاز به توجه و حمایت جدی مجلس شورای اسلامی ...

    |

    نظرات کاربران