در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۱۵ درصد از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به بافت‌های فرسوده

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تخصیص ۱۵ درصد از نهضت ملی مسکن به بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت : تسهیلاتی که برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده شامل نوسازی در بافت‌های فرسوده می‌شود .

    مهدی ملک اظهار کرد : متقاضیان نوسازی در محلات هدف بازآفرینی می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن برای احداث واحدهای مسکونی بهره مند شوند . تسهیلاتی که برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده شامل نوسازی در بافت‌های فرسوده می‌شود .

    ملک ادامه داد : در این راستا ۱۵ درصد از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به نوسازی در بافت فرسوده اختصاص یافته است . افرادی که قصد دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن را دارند می توانند برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات از طریق سامانه saman.mrud.ir اقدام کنند .

    وی در انتها اظهار کرد : گفتنی است که در هفته های اخیر بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار ، ‌سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت .




    مطالب مرتبط

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

    |

    برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    نظرات کاربران