در حال بارگذاری ...
  • موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه برطرف می شود

    باید موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری ، آب ، برق و گاز و مباحث نظام مهندسی ، ایمنی در ساختمان ، روند اجرای قراردادها در اسرع وقت تعیین تکلیف و جهت رفع مشکلات برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن استان از پیگیری و رفع موانع در پروژه های مذکور خبر داد .

    رامین الماسی در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه ، گفت : برای حل مشکلات موجود ، شرکت‌های عمرانی باید با حضور در کارگاه‌های ساخت و ساز ، مسائل و مشکلات را با سرعت پیگیری و حل و فصل کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه  با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه ، اضافه کرد : کیفیت به همراه صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت . در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح‌ها ، برنامه زمانی تجهیز کارگاه توسط انبوه‌سازان و سازندگان در اسرع وقت ارائه و علاوه بر این ، برنامه زمان‌بندی ، تهیه شود .

    الماسی با تاکید بر اینکه برنامه زمان‌بندی همه سازندگان و انبوه سازان این طرح مشخص و در ذیل قراردادها ارائه شود گفت : این برنامه‌ها در جلسه‌های مختلف پیگیری می شود و در صورت عدم تطابق ، مصداق‌های مرتبط را بررسی و مشکلات را در محل اجرای طرح حل می‌کنیم و بدین ترتیب کارها با سرعت پیش می‌رود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : باید موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری ، آب ، برق و گاز و مباحث نظام مهندسی ، ایمنی در ساختمان ، روند اجرای قراردادها در اسرع وقت تعیین تکلیف و جهت رفع مشکلات برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد .

    لازم به‌ذکر است در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، مسائل و مشکلات موجود، پیشرفت فیزیکی طرح و راهکارهای عملی مورد بررسی قرار گرفت .

    همچنین مقرر شد به منظور رفع موانع اجرایی و تسریع در عملکرد ، این جلسه‌ها به‌صورت مستمر برگزار شود تا در اسرع وقت مسائل احتمالی که در مسیر اجرای طرح پیش می‌آید تعیین تکلیف شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی و تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام و تایید نهایی ۶۷۷۵۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری ۲۵ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی دو و سه طبقه به متقاضیان واجد ...

    |

    نظرات کاربران