در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۳۴۰ میلیارد تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان اصفهان

    در استان اصفهان بر اساس مطالعات و تحقیقات میدانی به عمل آمده بالغ بر ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهری در زمره بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ۳۴۰ میلیارد تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان اصفهان پرداخت شده است .

    علیرضا قاری قرآن گفت : همچنین در یکسال گذشته ، ۷۶۴ هکتار محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد در دو شهر استان شناسایی شده است .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پرداخت افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال تخفیف صدور پروانه در بافت‌های فرسوده در ۱۵ شهر و تعریف پروژه‌های عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری با ۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر اقدامات اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حوزه بازآفرینی شهری اعلام کرد .

    وی افزود : ۹ طرح توانمندسازی سکونت گاه‌های غیررسمی در شهرهای فلاورجان ، بویین میاندشت ، فریدونشهر ، داران ، دامنه ، ابریشم ، زیار ، کمه و زاینده رود تهیه شده است . سال گذشته حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار قیر برای آسفالت با اولویت معابر خاکی بافت‌های ناکارآمد در استان اصفهان تخصیص داده شد .  

    گفتنی است : در استان اصفهان بر اساس مطالعات و تحقیقات میدانی به عمل آمده بالغ بر ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهری در زمره بافت‌های فرسوده وناکارآمد شهری قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حمایت‌های متنوع برای نوسازی مسکن در بافت ...

    |

    در حال حاضر حدود ۱۲ پروژه فعال بازآفرینی در استان اصفهان اعم از احداث مساجد ، روکش آسفالت ، احداث مدرسه ، مرمت بناهای تاریخی ، احداث سراهای محله و طرح‌های مطالعاتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است .

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده‌ است .

    |

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    نظرات کاربران