در حال بارگذاری ...
  • افتتاح اولین مسجد و مدرسه هوشمند در شهرهای جدید طی سال جاری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از بهره‌برداری اولین مسجد و مدرسه هوشمند در شهرهای جدید در سال جاری خبر داد .

    علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن اشاره به پیشرفت اقدامات هوشمندسازی مسجد حضرت ولیعصر(عج) و مدرسه شهید نوچمنی در شهر جدید پرند از افتتاح اولین مدرسه هوشمند شهرهای جدید و مسجد هوشمند در کل کشور به ترتیب در مهرماه و بهمن ماه سال جاری خبر داد .

    به گفته وی پیرو دستورالعمل و شرح خدمات ارسالی از شرکت مادر به شرکت عمران شهرهای جدید در حوزه هوشمندسازی ، در دستور کار قراردادن محورهایی از جمله مصرف بهینه انرژی ، مدیریت منابع آب ، نورپردازی های ۳ بعدی ، تجهیزات صوتی پیشرفته ، زیرساخت‌های اصولی اینترنت ، کتابخانه و منابع علمی و پژوهشی دیجیتالی ، آموزش و اطلاع‌رسانی هوشمند ، ایمنی هوشمند و… تاکید و رعایت آن‌ها ضروری اعلام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

    |

    نظرات کاربران