در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۳ پروژه در ۱۴ شهر جدید آماده افتتاح است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید ، ۱۰۳ پروژه با هزینه ۹۳۸ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۳۴۷ نفر در ۱۴ شهر جدید آماده افتتاح است .

    بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید ، پروژه‌های آماده افتتاح و بهره‌برداری شهرهای جدید شامل ۱۰۳ پروژه با هزینه ۹۳۸ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۳۴۷ نفر در ۱۴ شهر جدید است .

    جزئیات ۱۰۳ پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری شهرهای جدید به تفکیک شامل این موارد است : ۴ پروژه با ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر در شهر جدید اندیشه ، ۱۹ پروژه به اعتبار یکهزار و ۱۴۶ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۷۵۲ نفر در شهر جدید پردیس ، ۸ پروژه با اعتبار ۸۶۸ میلیون ریال اعتبار با اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر در شهر جدید پرند، ۳ پروژه با اعتبار یکهزار و ۳۱۷ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۴۲۵ نفر در شهر جدید مهستان ، ۱۴ پروژه با اعتبار ۷۲۹ میلیون ریال با اشتغال‌زایی ۱۸۵ نفر در شهر جدید فولادشهر ، ۵ پروژه با اعتبار ۳۳۲ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۷۵ نفر در شهر جدید مجلسی از جمله افتتاح‌هایی است که در شهرهای جدید سراسر کشور انجام می‌شود .

    همچنین ، ۶ پروژه با اعتبار یکهزار و ۳۷۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۰۷ نفر در شهر جدید صدرا ، ۱۲ پروژه با اعتبار ۵۴۱ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهر جدید بینالود ، ۴ پروژه با اعتبار ۳۴۸ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در شهر جدید گلبهار ، ۷ پروژه با اعتبار ۲۱۷  میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۷۵ نفر در شهر جدید رامشار ، ۲ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در شهر جدید رامین ، ۵ پروژه با اعتبار ۴۸۴ میلیون ریال و اشتغال زایی ۱۴۹ نفر در شیرین‌شهر ، ۱۲ پروژه با اعتبار یکهزار و ۲۱۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۶۷ نفر در شهر جدید سهند و ۲ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۲ نفر در شهر جدید علوی از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شرکت عمران شهرهای جدید به افتتاح می‌رسد .

    افتتاح‌های هفته دولت شرکت عمران شهرهای جدید به تفکیک کاربری در هفته دولت نیز شامل این موارد است :

    در شهر جدید بینالود در استان خراسان رضوی ۱۲ پروژه شامل ۵ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی ، ۳ پروژه شبکه زیربنایی ، ۴ پروژه شبکه معابر افتتاح می‌شود .

    در شهر جدید پردیس در استان تهران ۱۹ پروژه شامل ۶ پروژه آموزشی ، ۴ پارک و فضای سبز ، ۴ مرکز تجاری ، ۲ فضای مذهبی ، ۳ فضای ورزشی به افتتاح می‌رسد .

    در شهر جدید پرند در استان تهران در مجموع ۸ پروژه شامل ۶ پروژه آموزشی ، یک پروژه مذهبی و یک پروژه روبنایی افتتاح می‌شود .

    در شهر جدید سهند در استان آذربایجان‌شرقی ۱۲ پروژه شامل ۳ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی ، یک پروژه آموزشی ، یک مرکز تجاری ، ۳ پروژه شبکه معابر ، ۴ پروژه روبنایی بهره‌برداری می‌شود .

    در شهر جدید صدرا در استان فارس ، ۶ پروژه شامل یک پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی ، ۲ پروژه زیربنایی ، ۲ پروژه شبکه معابر ، یک پروژه مذهبی ، به بهره‌برداری می‌رسد .

    در شهر جدید علوی در استان هرمزگان نیز در مجموع ۲ پروژه شامل پارک و فضای سبز و ورزشی افتتاح می‌شود .

    در شهر جدید مجلسی در استان اصفهان در مجموع ۵ پروژه شامل یک پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی ، ۲ پروژه آموزشی ، یک پارک و فضای سبز ، یک پروژه زیربنایی ، بهره‌برداری می‌شود .

    برنامه افتتاح برای شهر جدید اندیشه در استان تهران نیز در مجموع ۴ پروژه شامل یک پروژه زیربنایی ، ۲ پروژه فرهنگی و یک پروژه ورزشی است .

    در شهر جدید رامشار در استان سیستان و بلوچستان مجموعا افتتاح ۷ پروژه برنامه‌ریزی شده است که شامل یک پارک و فضای سبز ، ۵ شبکه زیربنایی و یک پروژه فرهنگی است .

    در شهر جدید رامین در استان نیز ۲ پروژه شامل یک پارک و فضای سبز و یک فضای ورزشی افتتاح می‌شود .

    در شهر جدید شیرین‌شهر در استان خوزستان نیز در مجموع ۵ پروژه افتتاح می‌شود که این پروژه‌ها شامل یک فضای آموزشی ، یک پارک و فضای سبز، یک شبکه زیربنایی ، یک پروژه شبکه معابر و یک پروژه ورزشی است .

    در شهر جدید فولاد شهر در استان اصفهان افتتاح ۱۴ پروژه شامل ۲ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی ، یک پارک و فضای سبز ، ۲ مرکز تجاری ، یک شبکه زیربنایی ، ۴ شبکه معابر ، ۲ مرکز فرهنگی ، یک مرکز مذهبی و یک پروژه روبنایی در برنامه است .

    در شهر جدید گلبهار در استان خراسان رضوی نیز ۴ پروژه شامل ۲ پروژه آموزشی و ۲ پروژه تجاری افتتاح می‌شود .

    در شهر جدید هشتگرد در استان البرز ۲ پروژه شامل یک پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی و یک پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

           

    |

    نظرات کاربران