در حال بارگذاری ...
  • دعوت از بانک‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان

    در صورتی که منابع مالی در زمان مناسب تامین شود ، پروژه‌های با درصد پیشرفت بالاتر و سریع‌تر احداث و به بهره‌برداری می‌رسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای بهبود فرآیند اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن ، سرپرست راه و شهرسازی گیلان با مدیران عامل بانک های مسکن ، ملی و ملت دیدار و گفتگو کرد .

    محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه و شهرسازی گیلان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان گیلان و تلاش جهت بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها ، از مدیران عامل بانک های مسکن ، ملی و ملت خواست تا در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن دولت را یاری کنند .

    وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و شعار دولت سیزدهم برای تامین مسکن مورد نیاز مردم ، بانک‌های عامل را جهت عمل به تعهدات قانونی و مسئولیت اجتماعی خود در استان برای پیشبرد این طرح عظیم دعوت کرد وخواستار همکاری بانک‌های مربوطه برای تامین منابع مالی طرح نهضت ملی مسکن در استان شد .

    سرپرست راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی با تمام توان برای اجرایی شدن این طرح بزرگ ملی در تلاش است گفت : در صورتی که منابع مالی در زمان مناسب تامین شود ، پروژه‌های با درصد پیشرفت بالاتر و سریع‌تر احداث و به بهره‌برداری می‌رسد .




    مطالب مرتبط

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    تامین زمین برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به وسعت ۲۰۶ هکتار انجام شده و شاهد کمبود ۱۳۰ هکتاری زمین جهت احداث حدود ۱۱ هزار واحد دیگر هستیم ؛ البته براساس توافق صورت گرفته با سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ، کمیته امداد ، سپاه ، منابع طبیعی و آبخیزداری و ... ، ۱۹۸ هکتار زمین برای طرح ...

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    نظرات کاربران