در حال بارگذاری ...
  • ۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در مراحل اجرایی قرار گرفت

    شرکت عمران شهرهای جدید تعهد کرده است تا در صورت معرفی به موقع متقاضیان و بررسی شرایط آن‌ها ۶۰۰ هزار واحد از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را احداث کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه ۱۷۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در مراحل اجرایی قرار گرفته است، گفت: بخشی از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای تولید مسکن در شهرک‌های جدیدالاحداث عملیاتی می‌شود .

    علیرضا جعفری روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید را تشریح کرد و گفت : در مجموع بالغ بر ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهرهای جدید ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط شدند و ساخت مسکن برای آن‌ها در حال عملیاتی شدن است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : عملیات احداث مسکن برای ۱۵۰ هزار متقاضی بدون مشکل در حال انجام است و ۲۷ هزار واحد دیگر نیز برای اجرا در برنامه قرار دارد . در تلاش هستیم تا تعهد خود را در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی کنیم .

    جعفری توضیح داد : برای اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین با الحاق و همچنین تغییر کاربری‌های مجاز و تعریف شهرک‌های منفصل در حال پیگیری است . بخشی از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرک‌هایی که به زودی کار احداث آنها آغاز خواهد شد ، عملیاتی می‌شود .

    یادآور می‌شود ، شرکت عمران شهرهای جدید تعهد کرده است تا در صورت معرفی به موقع متقاضیان و بررسی شرایط آن‌ها ۶۰۰ هزار واحد از ۴ میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن را احداث کند .




    مطالب مرتبط

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    طی یک سال گذشته ، با تأکیدهای ویژه وزیر راه و شهرسازی ، پیرامون اجرایی کردن ۲۷ سکونت گاه جدید ساحلی ، علاوه بر انجام مطالعات ضرورت سنجی و مکان یابی ، مطالعات ساختاری فضائی این شهرهای جدید تهیه شده و از آن میان ، طرح جامع ۶ شهر جدید و یک شهرک به عنوان پروژه‌های پرچم‌دار ، آماده ...

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    نظرات کاربران