در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۹۲۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود

    کارگزار این پروژه ۹۲۸ واحدی موسوم به شهرک مسکونی شهید سلیمانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است ، این طرح دارای ۵۳ بلوک است و در زمینی به مساحت ۴۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع به عنوان عرصه ساخته خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۹۲۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود خبر داد .

    امیر عمیدی اعلام کرد : مراسم کلنگ زنی ساخت ۹۲۸ واحد مسکونی شهرک شهید سلیمانی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور خانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی انجام شد . این مجتمع یکی از بزرگترین طرح‌های حوزه نهضت ملی مسکن در استان سمنان محسوب می‌شود که مجموعا ۵۳ بلوک مسکونی دارد .

    عمیدی اظهار کرد : کارگزار این پروژه ۹۲۸ واحدی موسوم به شهرک مسکونی شهید سلیمانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است ، این طرح دارای ۵۳ بلوک است و در زمینی به مساحت ۴۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع به عنوان عرصه ساخته خواهد شد .

    امیر عمیدی با بیان اینکه این طرح دارای سه فاز خواهد بود ، گفت : تیپ اول این مجموعه دارای ۱۲ بلوک به صورت چهار طبقه روی پیلوت و ۳۲ واحد در هر بلوک ساخته می‌شود که مجموعاً ۳۸۴ خانه را در بر می‌گیرد .

    وی افزود : تیپ دوم این طرح ۱۳ بلوک به صوت چهار طبقه روی پیلوت مجموع ۱۶ خانه در هر بلوک و ۲۰۸ منزل مسکونی خواهد بود ، همچنین فاز سوم این طرح نیز ۳۸ بلوک و در هر بلوک ۱۲ واحد مجموعاً ۳۳۶ واحد به صورت چهار طبقه روی پیلوت ساخته می‌شود . واحدهای مسکونی این مجتمع بزرگ مسکونی ۷۵ الی ۸۵ مترمربع  خواهند بود و مساحت کل بنا ۱۱۰ هزار متر مربع است .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران