در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین برای ساخت ۲۱۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ دومین مرحله قرعه کشی برای واگذاری زمین ویلایی به ۲۱۰ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه برگزار شد .

    محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در این باره اظهار کرد : با توجه به مصوبه شورای مسکن استان ، تعداد ۲۲۷ پلاک زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ورزنه تحویل داده شد . با توجه به واریز وجه از سوی ۲۱۰ متقاضی واجد شرایط ، در حال حاضر قرعه کشی پلاک های زمین برای این متقاضیان انجام و زمین ها به آنان اختصاص یافت .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد : پیش از این در مرحله قبلی نیز مراسم قرعه کشی برای اختصاص زمین به ۴۸۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه انجام و زمین ها به متقاضیان واگذار شده است .  

    وی بیان کرد : برای تامین زمین مابقی متقاضیان تایید نهایی شده در این شهرستان نیز اقدامات لازم در دست انجام است و پس از تصویب و ابلاغ نقشه طرح تفکیکی اراضی ۵۱ هکتاری الحاقی، در مرحله بعدی به این متقاضیان زمین واگذار می‌شود .  

    گفتنی است ، با توجه به موقعیت جغرافیایی ، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی ، در برخی از شهرهای استان اصفهان که با کمبود زمین نیز مواجه نیستند ، این امکان وجود دارد که واحدها به صورت ویلایی و تک واحدی ساخته شود . 




    مطالب مرتبط

    مطابق با آخرین آمار ، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران