در حال بارگذاری ...
  • همکاری دستگاه ها برای جبران کمبود خدمات در بافت های فرسوده شهر تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه ستاد بازآفرینی منطقه ۲۱ شهر تهران با حضور شهردار منطقه ، مدیرعامل سازمان نوسازی ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و نمایندگان دستگاه های اجرایی منطقه تشکیل شد .

    در این جلسه به موضوعات و مسائل مهم اعم از نیازهای زیر ساختی مثل نوسازی شبکه آب و فاضلاب ، تامین روشنایی و جابجایی تیرهای معارض چراغ برق و آتش نشانی پرداخته شد و دستگاه های متولی زیرساخت ها و خدمات ، برنامه های اجرایی خود را تا پایان سال اعلام کردند .

    همچنین در این جلسه ضمن بررسی موضوعات ثبتی مالکیتی و املاک اوقافی ، مسائل و موضوعات مشترک با اداره کل راه و شهرسازی مطرح و مقرر شد تعیین تکلیف گردد .




    مطالب مرتبط

    در قرارگاه جهادی مسکن قرار بود موانع تولید مسکن را برطرف کنیم ، زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و ظرفیت های تولید مسکن در تهران را فعال کنیم ، شهرداری تهران از ابتدا قصد تصدی گری در حوزه مسکن را نداشت و به دنبال تسهیل گری بود .

    |

    پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) پس از انتقال خط راه آهن تهران - تبریز به زیرزمین ، با رویکرد کاهش شکاف اجتماعی ، افزایش سرانه فرهنگی ، ورزشی ، اقتصادی و رفاهی مناطق کم برخوردار ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران ، بر روی بام این تونل در محدوده‌ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر و کشیدگی شرقی - ...

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد : طی یک سال گذشته ۶۰۰ تن قیر از دولت دریافت شد که پس از تبدیل شدن به آسفالت ، در ...

    |

    رویکرد مدیریت پیشین شهر تهران کاهش صدور پروانه‌ مسکن بود . به همین جهت طی یک فرایند نزولی در سال ۱۴۰۰ تنها ۵۴۰۰ پروانه ساخت مسکن توسط شهرداری تهران صادر شد که این رقم کمترین میزان در ده سال پیشینش یوده است . در حالی که ابتدای این دهه ۹۰ یعنی سال ۹۱، ۳۱ هزار پروانه ساخت مسکن در ...

    |

    نظرات کاربران