در حال بارگذاری ...
  • احداث بیش از ۱۰۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

    میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت واحدهای آغاز شده در شهرهای جدید ۱۳ درصد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام احداث بیش از ۱۰۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور ، گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون برای تامین خدمات روبنایی و زیربنایی تعداد ۱۰۳ پروژه به ارزش ۹۳۸ میلیارد تومان بهره‌برداری رسیده است .

    علیرضا جعفری روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای جدید توضیح داد و گفت : مراحل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید از ابتدای دولت سیزدهم آغاز شد که تاکنون ساخت ۱۰۷ هزار و ۸۲۰ واحد وارد فاز اجرایی شده است و برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی گام سوم این طرح در حال انجام است . میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت واحدهای آغاز شده در شهرهای جدید ۱۳ درصد است .

    جعفری تکمیل واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید را بخش دیگری از تعهدات و فعالیت‌های شهرهای جدید برشمرد . تامین خدمات زیربنایی و روبنایی از دیگر الزامات شرکت عمران شهرهای جدید است که در راستای ارتقا سطح زندگی شهروندان شهرهای جدید در دستور کار بوده و در این خصوص مجموعه اقدامات مناسبی انجام شده است .

    به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از ابتدای سال جاری تاکنون برای تامین خدمات روبنایی و زیربنایی تعداد ۱۰۳ پروژه به ارزش  ۹۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

    یادآور می‌شود شرکت عمران شهرهای جدید متعهد شده است در صورت وجود تقاضا ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید احداث کند .




    مطالب مرتبط

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    طی یک سال گذشته ، با تأکیدهای ویژه وزیر راه و شهرسازی ، پیرامون اجرایی کردن ۲۷ سکونت گاه جدید ساحلی ، علاوه بر انجام مطالعات ضرورت سنجی و مکان یابی ، مطالعات ساختاری فضائی این شهرهای جدید تهیه شده و از آن میان ، طرح جامع ۶ شهر جدید و یک شهرک به عنوان پروژه‌های پرچم‌دار ، آماده ...

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    نظرات کاربران