در حال بارگذاری ...
  • مترو پرند و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر آماده افتتاح شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید  ، گفت : مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند تکمیل شده و آماده افتتاح است .

    آرش صیادی به تشریح روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تازه‌ترین وضعیت متروی پرند پرداخت .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام اینکه ۴ هزار و ۳۰۰  واحد مسکن مهر ، تکمیل و بهره‌برداری شده و متروی پرند نیز رفع نقص شده و آماده بهره‌برداری است ، گفت : در موضوع نهضت ملی مسکن ، تامین زمین ۳۱ هزار واحد مسکونی انجام و عملیات اجرایی ۲۳ هزار واحد آغاز شد .

    صیادی ادامه داد : ۸ هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند نیز در مرحله تعیین پیمانکار است که به زودی وارد مرحله ساخت و ساز خواهد شد .

    وی در خصوص متروی پرند ، اعلام کرد : تمامی نواقص متروی پرند رفع شده و آماده افتتاح و مسافرگیری است .

    صیادی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند ، اعلام کرد : ۴ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر پرند هم‌اکنون تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است . یک مرکز بهداشتی-درمانی در همکاری با مرکز اورژانس و یک بوستان و همچنین یک مجموعه تجاری در محله کم‌برخوردار در شهر جدید پرند تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است .




    مطالب مرتبط

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد . محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و ...

    |

    نظرات کاربران