در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید اندیشه در آینده نزدیک

    در حال حاضر ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۹۰۰ واحد دیگر که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه در آن شهر جدید ۹۸۱ واحد مسکن تحویل شده و ۹۰۰ واحد دیگر نیز در ماه‌های آتی تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد از آغاز احداث ۲ هزار واحد مسکونی در قالب مشارکت با بخش خصوصی در آن شهر جدید خبر داد .

    مهدی مسلم‌خانی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن شهر و همچنین تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر با بیان اینکه در شهر جدید اندیشه هیچ واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد ، توضیح داد: با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت ، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه برنامه حال حاضر این شهر برای اجرای نهضت ملی مسکن حدود ۳ هزار واحد در قالب مشارکت با بخشی خصوصی است ، ادامه داد : در حال حاضر ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۹۰۰ واحد دیگر که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری برسد .

    مسلم‌خانی ادامه داد : در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده ۲ هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد . شهر جدید اندیشه در مجموع ۳ هزار واحد مسکن مهر داشت که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و هم اکنون در شهر جدید اندیشه واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد .




    مطالب مرتبط

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

    |

    نظرات کاربران