در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در راستای تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان برگزار شد .

    محسن افشارچی در این جلسه ، با بیان اینکه تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان برنامه‌ریزی شده‌است ، افزود : امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی و مدیریت انجام‌ شده ، مابقی واحدهای مسکونی نیز طبق زمان‌بندی به متقاضیان تحویل داده شود .

    وی با اشاره به اینکه در انجام هر کاری باید خدا را در نظر داشت، اظهار کرد: مسائل مالی باید با حساسیت بیشتری بررسی شود ، چرا که حق‌الناس است و باید در محضر خداوند متعال پاسخ‌گو بود .

    استاندار زنجان با تأکید بر اینکه به‌صورت فنی و کارشناسی مسائل مربوط به هر پروژه مشخص شود ، ابراز کرد : هیأتی از نمایندگان استانداری ، اداره‌کل راه و شهرسازی و متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن تشکیل و چهار آیتم زمین ، متراژ ، لایحه تأخیرات و صورت وضعیت به‌صورت کارشناسی بررسی شده تا انحراف و مشکل هر پروژه در صورت وجود ، مشخص شود .

    افشارچی تصریح‌ کرد : از نمایندگان متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتظار داریم نسبت به امضای قرارداد ، همراهی و همکاری لازم را داشته‌ باشند . برای جلسه بعد باید برای تحویل واحدهای مسکونی سرعت کار بالا برود ؛ چرا که مردم همه توان اقتصادی خود را برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن گذاشتند و واریز آورده در بازه‌های زمانی کوتاه بسیار سخت است .

    استاندار زنجان ، با بیان اینکه آنالیز قیمت بسیار سخت و پیچیده بوده و فرآیند طولانی دارد ، ادامه‌ داد : حجم کار در طرح نهضت ملی مسکن بالا است .

    وی گفت : برخی از شرکت‌های پیمانکاری که در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان نسبت به ساخت و ساز مشغول هستند ، عملکرد بسیار مطلوبی دارند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

    |

    نظرات کاربران