در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح تفصیلی شهر مراغه

    طرح جامع شهر مراغه در سال ۱۳۹۲ مصوب شده و طرح تفصیلی نیز پیرو آن تدوین ، بررسی و به تصویب رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ، طرح تفصیلی شهر مراغه تصویب شد .

    طرح تفصیلی شهر مراغه در صحن کمیسیون ماده ۵ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر مدیران مرتبط تصویب شد .

    شایان ذکر است طرح جامع شهر مراغه در سال ۱۳۹۲ مصوب شده و طرح تفصیلی نیز پیرو آن تدوین ، بررسی و به تصویب رسید .

    طرح تفصیلی طرحی است که بر پایه ضوابط و معیارهای طرح جامع شهری ، تهیه و تنظیم می شود که در آن با تنظیم برنامه های مفصل به نحوه استفاده از اراضی شهری برای مناطق شهر ، میزان تراکم جمعیتی و ساختمانی در واحدهای شهری ، وضعیت تفصیلی شبکه حمل و نقل ، توسعه ، نوسازی ، بهسازی و حل موانع شهری با تعیین دقیق مساحت زمین همراه با جزئیات تعیین می شود .




    مطالب مرتبط

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    خدمت‌رسانی در شهر بدون نوسازی بافت‌های فرسوده کاری سخت و سنگین برای شهرداری و گاها غیر ممکن است و مردم باید با حضور موثر و فعالانه خودشان برای دگرگون شدن چهره محلات فرسوده اقدام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    |

    نظرات کاربران