در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان

    در حال حاضر در مجموعه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، تعداد ۵ هزار و ۳۳۵ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد که بیشترین تعداد واحد در حال ساخت به تعداد ۲ هزار و ۷۷۵ واحد به شهرستان سمنان تعلق دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، از ابتدای دولت سیزدهم ، تاکنون ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان در شهرستان دامغان تحویل داده شده است .

    با تحویل ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی دیگر به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ هکتاری شهرستان دامغان ، تعداد کل قطعه‌ زمین‌های تحویل داده شده به متقاضیان از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به عدد ۵۰۰ قطعه رسید .

    تاکنون در این شهرستان تعداد ۶۰۰ قرارداد واگذاری منعقد شده که ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان تحویل داده شده است . متقاضیان لازم است پس از دریافت قطعات زمین‌های مسکونی، به‌منظور تسریع در اجرای پروژه ، جهت دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند .

    گفتنی است ، در حال حاضر در مجموعه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، تعداد ۵ هزار و ۳۳۵ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد که بیشترین تعداد واحد در حال ساخت به تعداد ۲ هزار و ۷۷۵ واحد به شهرستان سمنان تعلق دارد .

    همچنین یک هزار و ۴۱۰ واحد در دامغان ، ۴۲ واحد در شهرستان گرمسار ، ۶۱ واحد در سرخه ، ۶۶ واحد در آرادان ، ۳۲۵ واحد در امیریه ، ۳۶ واحد در دیباج ، ۴۵ واحد در کلاته رودبار و  ۴۵ واحد در شهمیرزاد در حال ساخت است .

     




    مطالب مرتبط

    از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    به‌ منظور فراهم کردن مطلوبیت سکونت ، ساخت واحدهای تجاری ، مسجد و مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان متولی نهضت ملی مسکن بخشی از تامین اعتبار را انجام خواهد داد .

    |

    نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخش تامین زمین رتبه اول ، تعداد قراردادهای آماده سازی سایت‌ها رتبه اول ، تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه اول کشور را داراست و جزو استان‌های پیشران کشور است .

    |

    نظرات کاربران