در حال بارگذاری ...
  • افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید طی بهمن ماه سال جاری

    با افتتاح ۱۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که عمده آنها در شهرهای پردیس و مهستان (هشتگرد) به افتتاح می‌رسد میزان افتتاح‌های مسکن در شهرهای جدید و توسط دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد خواهد رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهرهای جدید برای بهمن ماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد : با افتتاح‌های بهمن ماه امسال میزان افتتاح واحدهای تکمیل شده در شهرهای جدید طی دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد می‌رسد .

    علیرضا جعفری در خصوص برنامه‌های آن شرکت در اجرای طرح‌های مسکنی و همچنین افتتاح‌های پیش‌رو گفت : در برنامه است که ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که در دولت سیزدهم در حال تکمیل است در بهمن ماه و به مناسبت ۲۲ بهمن ، افتتاح شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : با افتتاح ۱۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که عمده آنها در شهرهای پردیس و مهستان (هشتگرد) به افتتاح می‌رسد میزان افتتاح‌های مسکن در شهرهای جدید و توسط دولت سیزدهم به بیش از ۴۵ هزار واحد خواهد رسید .

    جعفری تصریح کرد : تمامی واحدهایی که در شهرهای جدید به بهره‌برداری می‌رسد با تامین سرانه‌های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و سایر موارد است و در شهرهای جدید توجه به کیفیت زندگی مورد تاکید است .

    گفتنی است ، شهرهای جدید تعهد کرده است تا در کنار احداث واحدهای نهضت ملی مسکن ، واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید را نیز به انجام برساند . همچنین ، دولت تعهد کرده است تا با پایان دولت سیزدهم واحدی تحت عنوان مسکن مهر در کشور باقی نماند .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران