در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان هرسین

    این واحدها به صورت یک یا دو طبقه احداث می‌شود و زمین و تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته و کار ساخت توسط خود آنها و به صورت گروه ساخت انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن با حضور استاندار کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان در شهرستان هرسین آغاز شد .

    رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در هرسین با اشاره به شروع این پروژه در زمینی ۳۰ هکتاری گفت : در این پروژه ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان تحویل می‌شود . این قطعات ۲۰۰ متری بوده و ۶۸۶  واحد در مجموع در این پروژه احداث می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : این واحدها به صورت یک یا دو طبقه احداث می‌شود و زمین و تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته و کار ساخت توسط خود آنها و به صورت گروه ساخت انجام می‌شود .

    الماسی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه پروژه گروه ساخت بوده و تعداد طبقات آن کم است ، انتظار می‌رود متقاضیان با سرعت بیشتری کار ساخت پروژه را آغاز کرده و به اتمام برسانند . در شهرستان هرسین ۱۳۰۰ متقاضی موثر داریم که امروز برای ۶۸۶ متقاضی کار ساخت پروژه آغاز می‌شود .

    وی افزود : برای سایر متقاضیان نیز اداره کل راه و شهرسازی باید زمین تامین کرده و می‌توانیم کار ساخت واحدها را آغاز کنیم . زمین پروژه فعلی ۳۰ هکتار است که در آن ۶۸۶ واحد در قطعات ۲۰۰ متری احداث می‌شود و رقم تسهیلات پرداختی برای ساخت این واحدها ۵۵۰ میلیون تومان خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی و تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام و تایید نهایی ۶۷۷۵۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری ۲۵ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی دو و سه طبقه به متقاضیان واجد ...

    |

    نظرات کاربران