در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال ساخت است .

    میثم آذرسا با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : ۹۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با تلاش این اداره کل  در استان ساخته می‌شود . از این تعداد ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در دست اجراست که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ساخت ۳۰ هزار واحد دیگر آغاز شود .

    وی با اشاره به اجرای ساخت ۷۶ هزار واحد مسکن مهر در سنوات گذشته در استان نیز عنوان کرد : ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان عملیاتی و تحویل متقاضیان شده است و عملیات ساخت ۱۶ هزار واحد دیگر متوقف شده است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : از این تعداد یک هزار واحد تعیین تکلیف شده و ۲ هزار و ۴۰۰ واحد نیز فاقد متقاضی و سایر واحدهای مسکونی دیگر به علت مشکلات حقوقی متوقف شده است .

    آذرسا ادامه داد : تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

    |

    شرکت‌های واجد شرایط که برای ورود به این طرح تمایل دارند ، می‌توانند ضمن مراجعه مستقیم به معاونت مسکن و ساختمان استان خوزستان طی نامه رسمی ، آمادگی خود را به انضمام سوابق و رزومه اعلام نمایند .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    نظرات کاربران