در حال بارگذاری ...
  • تامین مالی ساخت بیش از ۲۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام

    شعب استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون مبلغی بیش از ۷۷۹ میلیارد تومان بر مبنای درصد پیشرفت پروژه‌ها پرداخت کرده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور از تامین مالی ساخت ۲۳۳۱ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان ایلام ، خبر داد .

    ایرج نیک بنیاد سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور در آیین معرفی سرپرست جدید مدیریت ایلام ، به آمار عملکرد استان در طرح نهضت ملی اشاره کرد و گفت : قرارداد ساخت تعداد ۲۳۳۱ واحد نهضت ملی در قالب ۱۲۱ پروژه به مبلغ بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بانک مسکن استان بسته شده است .

    سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور ، افزود : شعب استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون مبلغی بیش از ۷۷۹ میلیارد تومان بر مبنای درصد پیشرفت پروژه‌ها پرداخت کرده‌اند .

    وی با اشاره به کارنامه عملکردی استان در سال ۱۴۰۲ گفت : در آذرماه اغلب شعب استان ایلام در منطقه سبز قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود شاهد ارتقای جایگاه بانک مسکن در استان باشیم .

    در این مراسم ، از خدمات حسین عاطف‌ضمیر مدیر شعب پیشین استان قدردانی و «صالح شهری» با اعطای حکمی از سوی سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک به عنوان سرپرست مدیریت شعب معرفی شد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است . با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن آبادانی را در کشور ایجاد می‌کند تصمیم گرفته شده است تا این سپرده گذاری و تسهیلات ۲ میلیارد دلاری به طرح های حمل و نقلی اختصاص یابد و مابه التفاوت سود برای حمایت از اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن هزینه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران