در حال بارگذاری ...
  • احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری قم

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر قرارگاه مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم از احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری این استان خبر داد .

    سید روح‌الله حسینی اظهار کرد : سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان در استان قم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های نهضت ملی مسکن کشور از پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد برخوردار است .

    حسینی افزود : برخی از پروژه‌های این سایت از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار هستند ؛ اما پیشرفت کلی این سایت ۱۵ درصد است .

    وی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد مسکونی در این سایت احداث خواهد شد ، گفت : تمامی سرانه‌های ورزشی ، فرهنگی ، فضای سبز ، آموزشی ، درمانی و غیره طبق طرح تفصیلی و مصوبات شورای ‌عالی شهرسازی و معماری کشور تامین شده‌ است .




    مطالب مرتبط

    سایت ۱۷ هکتاری ۹۰ درصد ، سایت ۲۲ و ۲۷ هکتاری ۷۰ درصد ، سایت ۵۶۰ هکتاری ۳۵ درصد و سایت‌های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    |

    در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ۳۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی برای ساخت مدرسه جانمایی و لکه گذاری شده است . مطابق با فراز اول ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، زمین ها باید به قیمت تمام شده و منطقه ای در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار گیرد .

    |

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    |

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

    |

    نظرات کاربران