در حال بارگذاری ...
  • قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۰ هزار و ۹۶۵ واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد

    تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده نهضت ملی به مالکان و سازندگان پرداخت می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلات خودمالکی یکصد هزار و ۹۶۵ واحد نهضت ملی مسکن در بانک خبر داد .

    عباس حسینی روند ارایه تسهیلات خودمالکی را در این دولت اعلام کرد و گفت : بر اساس آمارهای جمع آوری شده تاکنون قرارداد خودمالکی یکصد هزار و ۹۶۵ واحد در بانک مسکن به امضا رسید .

    مدیرعامل بانک مسکن مبلغ قرارداد منعقد شده یکصد هزار و ۹۶۵ واحد را به میزان ۳۳ هزار و ۳۹۷ میلیاردتومان عنوان کرد و افزود : بانک مسکن از محل تسهیلات خودمالکی تاکنون ۲۷ هزار و ۸۲ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز کرده است .

    یادآور می‌شود ، تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده نهضت ملی به مالکان و سازندگان پرداخت می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    علی خورسندیان دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی بوده و پیش از این مدیرعاملی بانک صنعت و معدن را به عهده داشته است .

    |

    با پالایش های صورت گرفته تاکنون به بیش از ۳۷۰ نفر در مجموع ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای و به ۸۰ نفر در مجموع ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .

    |

    نظرات کاربران