در حال بارگذاری ...

سامانه خودنویس گامی رو به جلو در راستای حکمرانی الکترونیکی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات وزارتخانه در بخش مسکن و ساختمان پرداخت .

هادی عباسی اصل گفت : تاکنون ۸۷ هزار و ۶۸ قرارداد اجاره در سامانه خودنویس ثبت شده‌ است و این رقم در حال افزایش است .

 

 

 

 

 
 
 
 
خبرنگار : سید علی سید صدر
 
تصویربردار :‌ یوسف سعیدی
 
 




مطالب مرتبط

از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند . دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر سامانه خودنویس از ثبت قراردادهای اجاره توسط ۲۳ هزار و ۸۳۴ مشاور املاک در سامانه خودنویس خبر داد .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

موجران و مستاجرانی که قراردادهای خود را در سامانه خودنویس ثبت کنند طبق تبصره ۱۱ ماده ۵۳ قانون مالیات‌های مستقیم شامل معافیت مالیاتی می‌شوند که این مالیات برای مالکان تهرانی واحدهای تا ۱۵۰ متر مربع و برای مالکانی که در سایر مراکز استان‌ها هستند ، واحدهای تا ۲۰۰ مترمربع را ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

نظرات کاربران