در حال بارگذاری ...
  • اجرایی شدن بسته تشویقی نوسازی در ۳۷۴ شهر

    متولی اصلی اجرای بسته‌های تشویقی شهرداری‌ها هستند و عدم اجرای این بسته ترک فعل محسوب شده و پیگیرد قانونی به همراه خواهد داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر راهبری تهیه طرح های شرکت بازآفرینی شهری ایران ، با بیان اینکه بسته تشویقی کالبدی در ۳۷۴ شهر اجرایی شده است ، از اجرای ۱۰۰ درصدی این بسته تشویقی در استان‌های اصفهان ، البرز ، چهارمحال و بختیاری ، شرق استان سمنان و کرمانشاه خبر داد .

    محمد مهدی نوروزیان در نشست قرارگاه نوسازی مسکن با بیان این که استان‌های اصفهان ، البرز ، چهارمحال و بختیاری ، شرق استان سمنان و کرمانشاه ۱۰۰ درصد بسته تشویقی را اجرا می‌کنند ، گفت : اکنون بسته تشویقی کالبدی ۱۹بندی در ۲۲۱ شهر اجرایی می‌شود و ۱۵۳ شهر نیز بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند که در مجموع در ۳۷۴ شهر بسته تشویقی کالبدی اجرایی می‌شود . همچنین در یک مدت هفته، ۹ شهر در خراسان رضوی و ۵ شهر در استان خوزستان نیز بسته تشویقی بومی خود را به تصویب رسانده‌اند .

    مدیرکل دفتر راهبری تهیه طرح‌های شرکت بازآفرینی ایران ، با تاکید بر این که بسته تشویقی کالبدی آخرین اصلاحیه طرح تفصیلی شهرها است ، عنوان کرد : متولی اصلی اجرای بسته‌های تشویقی شهرداری‌ها هستند و عدم اجرای این بسته ترک فعل محسوب شده و پیگیرد قانونی به همراه خواهد داشت . ضمن این که برنده اصلی اجرای این بسته بعد از مردم شهرداری‌ها هستند ، زیرا با کمترین هزینه شهرشان نوسازی می‌شود .




    مطالب مرتبط

    این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

    |

    با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    از ابتدای سال جاری ، ساخت ۵۳ هزار و ۹۷۳ واحد در محلات هدف بازآفرینی شهری در سامانه ثبت شده است و استان‌های تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب پنج استان برتر در این زمینه هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

    |

    چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

    |

    نظرات کاربران