در حال بارگذاری ...
  • میزان حمایت صندوق ملی مسکن از طرح نهضت ملی ، امسال به ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد

    سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی پرداخت شد از برنامه امسال برای رساندن این رقم به ۳۰ هزار میلیارد تومان خبر داد .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی برنامه آن صندوق را برای سال جدید در تامین منابع مالی تکمیل واحدهای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن ، تشریح کرد .

    وصول ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع صندوق ملی مسکن در ۱۴۰۲

    رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت : در سال ۱۴۰۲ مطالبات صندوق ملی مسکن از ۱۷ هزار میلیارد تومان عبور کرد .

    پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع صندوق برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی

    مهدیار اسماعیلی ادامه داد : سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    وی تصریح کرد : در برنامه است تا در سال جدید عدد حمایتی صندوق ملی مسکن به تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به ۳۰ هزار میلیارد تومان برسد .

    وی بر تعهد صندوق ملی مسکن برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن که نیازمند حمایت برای تکمیل هستند ، تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسن در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم که امروز ۲۳ تیر ...

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    نظرات کاربران