در حال بارگذاری ...
  • ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد .

    بهزاد کردلو گفت : بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن , اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است .

    وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد .

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، ابراز کرد : پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد .

    کردلو گفت : همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد .

    وی تاکید کرد : واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و  وزارت راه و شهرسازی و در  قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    نظرات کاربران