در حال بارگذاری ...
  • بررسی آخرین روند اجرای پروژه ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان

    ساخت ۱۳۰ خانه ویلایی با زیربنای دست‌کم ۷۵ متر مربع در زمین ۲۰۰ مترمربعی در طرح جایگزین خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی روند اجرایی خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان (قطعات ۲۳ و ۲۴) به ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور حسینی طباطبایی مدیرکل و صفایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، خاکساری رئیس امور شعب بانک مسکن استان و نمایندگان شهرداری سمنان در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد .

    در ابتدای این جلسه پیمانکار پروژه با ارائه گزارش عملکرد در خصوص روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ، همکاری بانک مسکن با پیمانکار جهت تسریع در اعطای تسهیلات بانکی را خواستار شد .

    در ادامه حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با ابراز رضایت از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی این پروژه از ابتدا تاکنون افزود : با توجه به تأکید وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی ، امیدواریم این پروژه در سال ۱۴۰۳ با همکاری بانک عامل و سایر دستگاه‌های اجرایی با قدرت فراوان به کار خود ادامه دهد .

    در پایان جلسه مقرر شد تا در جهت اعطای تسهیلات بانکی به پیمانکار توسط بانک مسکن در جهت تسریع در اجرای پروژه اقدامات لازم انجام شود .

    شایان‌ذکر است ، ساخت ۱۳۰ خانه ویلایی با زیربنای دست‌کم ۷۵ متر مربع در زمین ۲۰۰ مترمربعی در طرح جایگزین خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .

    |

    در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان در مجموع ۳۸۴ قطعه زمین برای اختصاص به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد که برای واگذاری زمین به متقاضیان سازوکار قرعه‌کشی و اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است .

    |

    تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .

    |

    در حال حاضر در مجموعه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، تعداد ۵ هزار و ۳۳۵ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد که بیشترین تعداد واحد در حال ساخت به تعداد ۲ هزار و ۷۷۵ واحد به شهرستان سمنان تعلق دارد .

    |

    نظرات کاربران