در حال بارگذاری ...
  • شناسایی و تامین زمین مورد نیاز در نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی و تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد .

    رامین الماسی با اشاره به دستاوردهای مناسب این اداره‌کل در سال گذشته در حوزه مسکن و شهرسازی ، گفت : با توجه به برنامه ابلاغی ۴ ساله ، زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن معادل ۱۷۶۰ هکتار می‌باشد که تا کنون ۷۲۰ هکتار آن تامین قطعی گردیده و ۱۲۵۴ هکتار نیز آماده برنامه‌ریزی و در دست اقدام در کمیسیون‌های مربوطه می‌باشد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود : ۶۲۹ هکتار دیگر نیز شناسایی شده و در دست توافق و الحاق به محدوده شهرها است که مجموع مساحت اراضی حدود ۲۶۰۳ هکتار با ظرفیت احداث ۹۱۰۰۰ واحد می‌باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام و تایید نهایی ۶۷۷۵۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری ۲۵ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی دو و سه طبقه به متقاضیان واجد ...

    |

    این واحدها به صورت یک یا دو طبقه احداث می‌شود و زمین و تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته و کار ساخت توسط خود آنها و به صورت گروه ساخت انجام می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در ...

    |

    برای اجرای این طرح باید مشوق‌های جذابی ایجاد کنیم که متقاضیان برای سکونت در آن تمایل داشته باشند . در طرح صنعت‌ شهرها ، مدیریت ساخت بر عهده صنایع قرار می‌گیرد و به این ترتیب صنایع ، دولت را در ساخت مسکن همراهی می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران