در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی و سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن

    هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و سرپرست دیوان محاسبات استان به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در سمنان ، از پروژه های در حال ساخت و پایان یافته این شهرستان بازدید کردند .

    بازدید مشترک مدیران و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و دیوان محاسبات استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سمنان صورت گرفت .

    در این بازدید پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرک کوهسار سمنان ، ۷۲ واحدی اسحاق نبی ، ۹۶۸ واحدی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ، خانه‌های ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان و ۲۰۸ واحدی بهارستان بررسی شد .

    گفتنی است هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .




    مطالب مرتبط

    تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .

    |

    در بخش مسکن حمایتی بانک های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آینده به بالای ۵۰ درصد برسد .

    |

    دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

    |

    نظرات کاربران