در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس

    سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : ۳۵۰۰ فقره سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس توسط استاندار فارس با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی تحویل این اداره کل شد .

    ناصر رضایی گفت : این سند مالکیت تفکیک اراضی مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات ، ارسنجان ، زرین دشت و شیراز است .

    وی اضافه کرد : این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد : سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

    |

    تخصیص زمین به تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن که گروه‌بندی را انجام داده‌اند ، صورت گرفته و به‌زودی برگه واگذاری اراضی به آنها تحویل داده خواهد شد .

    |

    به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

    |

    تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

    |

    رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

    |

    نظرات کاربران