در حال بارگذاری ...
  • اولین صنعت شهر در استان کرمانشاه احداث می‌شود

    برای اجرای این طرح باید مشوق‌های جذابی ایجاد کنیم که متقاضیان برای سکونت در آن تمایل داشته باشند . در طرح صنعت‌ شهرها ، مدیریت ساخت بر عهده صنایع قرار می‌گیرد و به این ترتیب صنایع ، دولت را در ساخت مسکن همراهی می‌کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به ساخت اولین صنعت شهر در استان گفت : در یک اقدام جهادی و تفاهم‌های اولیه با صنعتگران ، فرآیند خانه‌دار شدن کارکنان صنایع استان با همکاری وزارت راه و شهرسازی تسهیل شده است .

    رامین الماسی در جلسه شورای مسکن که به‌ریاست محمدطیب صحرایی استاندار و با حضور اعضای این شورا برگزار شد ، با اشاره به اینکه دولت برای تامین مسکن کارکنان صنایع ، احداث شهرک‌هایی تحت عنوان صنعت‌شهر را در دستور کار قرار داده است ، گفت : استان کرمانشاه نیز برای تحقق این امر وارد عمل شده و جلسات منظمی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت برگزار شد .

    الماسی از توافق‌های اولیه با یک مجموعه صنعتی برای احداث صنعت‌شهر خبر داد و تصریح کرد : این مجموعه در حال حاضر نیازمند حمایت ویژه است که می‌تواند بخش قابل توجهی از متقاضیان در آنجا ساکن شوند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به‌اینکه طبق پیشنهادِ صنعتگر ، این اراضی حدود ۱۹۰ هکتار در شهرک صنعتی زاگرس قرار دارد که در فاز اول نیازمند ۱۱۰ هکتار خواهد بود ، تاکید کرد : برای اجرای این طرح باید مشوق‌های جذابی ایجاد کنیم که متقاضیان برای سکونت در آن تمایل داشته باشند . در طرح صنعت‌ شهرها ، مدیریت ساخت بر عهده صنایع قرار می‌گیرد و به این ترتیب صنایع ، دولت را در ساخت مسکن همراهی می‌کنند .

    الماسی ادامه داد : کارخانه ها و صنایع با مشارکت در این طرح ، واحدهای مسکونی را متناسب با نیاز کارکنان خود احداث خواهند کرد .

    الماسی راه‌اندازی «صنعت شهر» در استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن را با هدف اجرای طرح‌های مسکن ویژه کارگران و شاغلان در شهرک‌های صنعتی ، مناطق ویژه اقتصادی و کارخانجات و واحدهای بزرگ تولیدی را از برنامه‌هایی عنوان کرد که برای تأمین مسکن کارکنان صنایع یک نیاز ضروری است .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    این روند تا پایان اجرای مصوبات با پیگیری ایشان و تعامل و همدلی همه اعضای شورای مسکن استان انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی و تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد . ...

    |

    نظرات کاربران