در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان زنجان تخصیص پروژه شدند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند ، گفت : از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند .

    بهزاد کردلو با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند ، گفت : از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است .

    وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآور شد : از این تعداد ۴۹۹ نفر هم  افتتاح حساب شدند .  

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را یک هزار و ۱۴ نفر اعلام کرد و یاد آور شد : دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل‌عدم احراز شرایط ، رد درخواست شده اند .




    مطالب مرتبط

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای سریع پروژه‌های عظیم نهضت ملی مسکن در استان مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و واگذاری گروهی زمین نیز جهت ساخت مسکن در ماه های آتی صورت می‌گیرد .

    |

    از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    |

    در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    نظرات کاربران