در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت ساخته می‌شود

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با بیان اینکه یک‌صد هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت ساخته می‌شود ، گفت : مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های ۱ الی ۴ ، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به‌ منظور تنظیم بازار مسکن و مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ به‌منظور محقق کردن انتظارات سهام‌داران ساخته می‌شود .

    علیرضا جعفری ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی ، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت : بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم .

    وی مدیرعامل بانک مسکن را مدیری بلندهمت خواند که تحولی چشمگیر در گفتمان و ادبیات بانک مسکن ایجاد کرده و با سعه صدر ، کارشناسی و افق دید خود ، مسیر را برای عملیاتی شدن اهداف مجموعه بانک هموار می‌کند .

    مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت : این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد . گروه اول ، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های ۱ الی ۴ ساخته خواهد شد . گروه دوم ، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود .

    جعفری گفت : همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند . چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد .

    وی افزود : هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

     




    مطالب مرتبط

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن گفت : قرارداد تامین مالی ساخت ۳۳۱ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی امضا شد .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    این قرارداد سه ساله است و بین صندوق توسعه ملی و بانک مسکن به امضا رسید . مبلغ قرارداد نیز ۲ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است .

    |

    نظرات کاربران