در حال بارگذاری ...
  • آغاز به کار پروژه ۲۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر بروجرد

    دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان لرستان و بازدید از سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر بروجرد بر ادامه روند تامین زمین در این استان تاکید کرد .

    ارسلان مالکی از برگزاری نشست با استاندار لرستان با هدف تعیین تکلیف پروژه‌های آماده‌سازی و پیگیری تسهیلات پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : با همراهی ، هم‌افزایی و پیگیری بخش‌های مختلف دولت مسئله تسهیلات پروژه‌های طرح نهضت ملی استان برطرف خواهد شد .

    وی افزود : خوشبختانه در شهر بروجرد زمین لازم برای ساخت مسکن تامین شده و پروژه ۴۳ هکتاری این شهر با ظرفیت ۲۷۰۰ واحد آغاز به کار کرده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت هم‌افزایی دولت و مردم در پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و ادامه داد : دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    گفتنی است در بازدید امروز معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد ، دالوند معاون عمرانی استاندار لرستان ، مرادی فرماندار بروجرد و شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    در بحث زمین مربوط به نهضت ملی مسکن که بر عهده ما گذاشته شده ، تا الان بیش از ۴۰ هزار هکتار به محدوده شهرها الحاق شده و ما توانسته‌ایم از توسعه افقی شهرها در اراضی دولتی استفاده و زمین‌هایی را فراهم کنیم برای اینکه این طرح در اراضی دولتی شکل بگیرد .

    |

    هر چند سرعت اجرای پروژه‌ها یک ضرورت است اما لازم است در نظر داشته باشیم که کیفیت نباید فدای سرعت در اجرا شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی ...

    |

    تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش‌های مختلف است و تامین زیرساخت‌های آن به صورت مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می‌شود .

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    نظرات کاربران