در حال بارگذاری ...
  • پیگیری اجرای طرح‌های مسکن اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است

    اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : اولویت ما اجرای دقیق ، صحیح و بدون وقفه طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان است .

    رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ، اظهار کرد : باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های این استان نهایت بهره‌برداری صورت گیرد .

    وی ادامه داد : استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن از دیگر مسائل مورد توجه و حائز اهمیت است که با جدیت دنبال می‌شود .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : توجه به سکونتگاه‌های غیررسمی و اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری از دیگر مسائل مورد توجه است که اهتمام ویژه‌ای برای این طرح‌ها وجود دارد .

    عطائی افزود : اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    در ادامه این جلسه همکاران معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .




    مطالب مرتبط

    در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است . تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران از تامین ۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران