در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه رفع موانع پروژه طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه برگزار شد .

    سیدعلی میرکریمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با پیمانکاران جدید برگزار و در خصوص مباحث مالی پروژه بحث و گفتگو صورت گرفت و تصمیمات خوبی اتحاذ گردید که کارگشای تسریع در روند اجرای پروژه خواهد شد .

    وی بر تسریع روند اجرای پروژه تاکید و تصریح کرد : با توجه به اینکه این پروژه مشکلات زیادی داشته است و مردم متضرر شده اند ، پیمانکاران جدید می بایست با جدیت و به صورت شبانه روزی در این پروژه فعالیت کنند .

    این جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ، معاون مسکن و ساختمان ، مدیرعامل بانک مسکن استان ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهرداری بجنورد و پیمانکاران جدید پروژه در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد و پیمانکاران جدید دیدگاه ها و برنامه های اجرایی خود را مطرح کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .

    |

    به دنبال شناسایی ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر در قالب ۳ قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ، با الحاق ۱۰۰ هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت شد و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و ...

    |

    نظرات کاربران