در حال بارگذاری ...
  • اعطای زمین رایگان به ۱۳۰ خانواده در شهرستان دلفان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان دلفان خبر داد .

    ارسلان مالکی با اشاره به اینکه تامین زمین برای واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت در تمامی کشور همچنان ادامه دارد ، تاکید کرد : خوشبختانه سال گذشته در قالب قانون جوانی جمعیت بیش از ۷۰ هزار خانواده در کشور زمین رایگان دریافت کردند .

    وی که در سفر به استان لرستان در مراسمی برای اعطای زمین به خانواده‌های واجد شرایط دریافت زمین براساس قانون جوانی جمعیت حضور داشت ، افزود : امسال هم درصدد هستیم تا این تکلیف قانونی را در شهرهایی که زمین تامین شده است ادامه دهیم و در سایر شهرها نیز با ظرفیت‌هایی که ایجاد خواهد شد ، زمین لازم برای خانواده‌های واجد شرایط را تامین خواهیم کرد .

    گفتنی است در این مراسم روح‌الله اکبری ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ، دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان ، قهرمانی فرماندار دلفان و شاه‌کرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان نیز حضور داشتند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ...

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    نظرات کاربران