در حال بارگذاری ...
  • اعطای زمین رایگان به ۱۳۰ خانواده در شهرستان دلفان در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان دلفان خبر داد .

    ارسلان مالکی با اشاره به اینکه تامین زمین برای واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت در تمامی کشور همچنان ادامه دارد ، تاکید کرد : خوشبختانه سال گذشته در قالب قانون جوانی جمعیت بیش از ۷۰ هزار خانواده در کشور زمین رایگان دریافت کردند .

    وی که در سفر به استان لرستان در مراسمی برای اعطای زمین به خانواده‌های واجد شرایط دریافت زمین براساس قانون جوانی جمعیت حضور داشت ، افزود : امسال هم درصدد هستیم تا این تکلیف قانونی را در شهرهایی که زمین تامین شده است ادامه دهیم و در سایر شهرها نیز با ظرفیت‌هایی که ایجاد خواهد شد ، زمین لازم برای خانواده‌های واجد شرایط را تامین خواهیم کرد .

    گفتنی است در این مراسم روح‌الله اکبری ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ، دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان ، قهرمانی فرماندار دلفان و شاه‌کرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان نیز حضور داشتند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمین برای ساخت بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش ...

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    |

    نظرات کاربران