در حال بارگذاری ...
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح جوانی جمعیت در شهرستان قصر شیرین

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان حائز شرایط شهرستان قصرشیرین تحویل داده شد .

    سجاد امینی گفت : مراحل قرعه کشی متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان قصرشیرین قبلا انجام شده و امروز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان در مرحله اول ۱۱ قطعه به ۱۱ خانواده اهدا شد .

    امینی در این باره اظهار کرد : در مرحله دوم تا پایان اردیبشت ماه جاری ۱۵ قطعه دیگر به ۱۵ خانواده در شهرستان قصرشیرین اهدا خواهد شد . متراژ قطعات بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ متربع بوده و متقاضیان میتوانند واحدهای خود بصورت ویلایی احداث نمایند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت طرح جوانی جمعیت شهرستان قصر شیرین عنوان کرد : در این شهر بیش از ۳۰۰ نفر برای بهره‌مندی از طرح جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کردند که پس از پالایش و بررسی‌های لازم بالغ بر ۷۰ متقاضی تایید نهایی شدند .  

    وی گفت : نهایتا تا پایان ۶ ماه اول امسال زمینهای باقی منقاضیان هم تحویل داد خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    برای اجرای این طرح باید مشوق‌های جذابی ایجاد کنیم که متقاضیان برای سکونت در آن تمایل داشته باشند . در طرح صنعت‌ شهرها ، مدیریت ساخت بر عهده صنایع قرار می‌گیرد و به این ترتیب صنایع ، دولت را در ساخت مسکن همراهی می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران