در حال بارگذاری ...
  • محوریت ساخت پروژه‌ها در نهضت ملی مسکن با مردم است

    دولت در خصوص رفع موانع صدور پروانه و تسهیلات پای کار است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت : نکته مهم و قابل توجه اینکه در نهضت ملی مسکن و در مرحله ساخت محوریت خودم مردم باشد .

    روح اله اکبری در حاشیه بازدید از سایت ۷۰ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهرستان دلفان ، اظهار کرد : امیدواریم با آماده سازی دستگاه‌های خدمات رسان در این سایت زودتر مستقر شود و مردم بتوانند کار را شروع کنند .

    وی بر حمایت دولت از نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت : دولت در خصوص رفع موانع صدور پروانه و تسهیلات پای کار است .

    دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بیان کرد : بنیاد مسکن همانطور که کار آماده سازی سایت را انجام می‌دهد در مرحله ساخت هم حمایت‌های لازم را انجام دهد . نکته مهم و قابل توجه اینکه در نهضت ملی مسکن و در مرحله ساخت محوریت خودم مردم باشد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر جابجایی بالای جمعیت یکی از دلایل مشکلات ما در تأمین مسکن به شمار می رود چراکه درجایی که ظرفیت سازی شده تمایل و یا قدرت خرید کافی برای اسکان وجود ندارد و در مقابل جایی که ظرفیت سازی نشده تمایل زیادی از سوی مردم برای سکونت دیده می شود .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران