در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۸۰ مترمربع بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد .

    وحید داعی گفت : طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان طرقبه و شاندیز ، مشاهده شد اشخاصی در اراضی ملی واقع در طرقدر ، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز ، به مساحت ۱۳ هزار و ۵۸۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان بوده است ؛ اقدام به خاک برداری ، تخریب ، دیوارچینی و نهال کاری کرده اند که با آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت : گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    وی در پایان اظهار کرد : شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

    |

    ۱۰ فقره حکم قطعی قضایی برای رفع تصرف ۲.۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی در شهرهای داران و دامنه در مرحله اجرا و خلع ید قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد .

    |

    نظرات کاربران