در حال بارگذاری ...
  • ممنوعیت خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن خراسان رضوی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن در استان خراسان رضوی ممنوع بوده و منجر به ابطال ثبت نام اولیه می‌شود .

    علی اصغر استیری گفت : خرید و فروش غیرقانونی امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است .

    وی ابراز کرد : حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی و گزارش برخی از کانال‌ها در فضای مجازی ، تعدادی از مشاورین املاک فعال در سطح شهر و سایر شهرستان‌های استان اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن می‌کنند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و نیز عدم انجام فرایند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری منجر به سوء استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضائی ناشی از این تخلفات و جرائم خواهد شد .

    استیری گفت : به اطلاع شهروندان می‌رساند هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تأمین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها ، مشاورین املاک ، افراد و طرق مختلف ممنوع است .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل تأکید کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی هیچ‌گونه مسئولیت و پاسخ‌گویی در برابر خریداران امتیازها نداشته و در صورت احراز فروش امتیاز توسط افراد ، نامبردگان از طرح نهضت ملی مسکن حذف شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تامین ۳۰۳ هکتار زمین از اراضی قابل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر ...

    |

    نظرات کاربران