در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون حائز شرایط فعال هستند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان حائز شرایط فعال هستند و تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تأیید نهایی شدند .

    سعید کاشفی اظهار کرد : برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن ، در مجموع بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در ۳ شهر این شهرستان (تیران ، رضوانشهر و عسگران) اقدام به ثبت نام کردند . پس از بررسی و پالایش‌های لازم از این تعداد متقاضی ثبت‌نامی ، افزون بر ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    رئیس راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند ، گفت : از این تعداد در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر مربوط به شهر تیران ، افزون بر ۱۶۰ نفر رضوانشهر و بالغ بر ۳۰ نفر شهر عسگران است .

    وی ادامه داد : تا کنون تخصیص پروژه برای بیش از ۵۳۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون انجام شده و در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۸۰ واحد مسکونی پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    کاشفی در ادامه بیان کرد : در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۳۲۸ خانواده که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و ۶۵ خانوار دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کرده اند .

    وی گفت : در حال حاضر از این متقاضیان ، در مجموع بیش از ۳۹۰ خانوار در شهرستان تیران و کرون تأیید نهایی شدند .

    گفتنی است : شهرستان تیران و کرون با جمعیت بیش از ۷۱ هزار و ۵۸۰ نفر طبق آخرین سرشماری در سه شهر و حدود ۶۰ روستا در ۵۰ کیلومتری اصفهان واقع شده است .




    مطالب مرتبط

    این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

    |

    شهر عسگران فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا با تعاملات صورت گرفته با شهرداری قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع در قالب تهاتر با سایت ۱۸.۷ هکتاری کارگاهی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شد .

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    |

    آماده‌سازی این اراضی در قالب ۲ تفاهم نامه حدود ۹ هکتاری در شهرک جنوبی و حدود پنج هکتاری در شهرک شمالی رضوانشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است .

    |

    ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    |

    نظرات کاربران