در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۸۰ درصدی ۱۵۱ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه

    در راستای تامین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، قطعه زمینی با مساحت حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن‌مهر دیزیچه به این امر اختصاص داده شد که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت : در حال حاضر ۱۵۱ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

    سجاد صریریان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : بررسی وضعیت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی ثبت نامی این طرح در شهرستان مبارکه برای سیر ادامه مراحل انجام شده است .  

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه ۶۰۰ نفر شناسایی شده افزود : با تلاش‌های به عمل آمده و اقدامات اجرایی انجام شده تا کنون پیشرفت فیزیکی ۱۵۱ واحد از این طرح به ۸۰ درصد رسیده است . در راستای تامین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، قطعه زمینی با مساحت حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن‌مهر دیزیچه به این امر اختصاص داده شد که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در حال انجام است .  

    وی افزود : همچنین یک قطعه زمین نیز با مساحت ۱۰.۷ هکتار از اراضی مجاور شهر کرکوند به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر کرکوند الحاق شد و تفاهم نامه آماده سازی اراضی مذکور نیز با شهرداری منعقد و مراحل تفکیک توسط شرکت مشاور در مرحله اقدام است .  

    صریریان ادامه داد : در جهت تامین زمین مورد نیاز این طرح در شهر طالخونچه، مراحل الحاق قطعه زمینی با مساحت حدود ۳.۶ هکتار در این شهر در دست اقدام قرار دارد . 




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران