در حال بارگذاری ...
  • ثبت ۴۷۲ هزار و ۵۷۰ قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

    در این سامانه ، مالکان و مستاجران امکان ثبت قرارداد اجاره را به شکل رایگان در سامانه دارند و با این کار بخشی از مشکلات مردم در این بخش در حال حل شدن است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر سامانه خودنویس از ثبت ۴۷۲ هزار و ۵۷۰ قرارداد اجاره در سامانه خودنویس خبر داد .

    مهدی ساسانی با یادآوری اینکه سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است ، افزود : این سامانه در خرداد سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و به مرور انواع معاملات اجاره بر روی آن بارگذاری شد .

    به گفته ساسانی ، ۲۱ بهمن سال گذشته دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف شد و هم اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند .

    گفتنی است ، از جمله ویژگی‌های و مزایای این سامانه شامل امکان ثبت قرارداد اجاره توسط مشاوران املاک ، امکان ثبت قرارداد اجاره توسط مالک و مستاجر ، فعالیت شبانه روزی سامانه ، پشتیبانی برخط و تلفنی ، امکان شخصی‌سازی قرارداد است .

    شایان ذکر است ، دولت سیزدهم با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن و تسهیل در این بخش مجموعه اقداماتی را در دستور کار قرار داد که از جمله آن‌ها راه اندازی سامانه خودنویس است . در این سامانه ، مالکان و مستاجران امکان ثبت قرارداد اجاره را به شکل رایگان در سامانه دارند و با این کار بخشی از مشکلات مردم در این بخش در حال حل شدن است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون قرارداد اجاره در این سامانه به ثبت رسید از افزودن سرویس‌های ...

    |

    با توجه به تصویب قانون ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره بها ، هرگونه تنظیم قرارداد در نسخه های کاغذی توسط شهروندان و مشاوران املاک بدون درج در سامانه و اخذ کد رهگیری فاقد اعتبار لازم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، از اقدامات موثر وزارت راه و شهرسازی برای کنترل و مهار تلاطم در بازار زمین ، مسکن و اجاره ...

    |

    اشخاصی که می‌خواهند در صنف بنگاه‌های معاملات املاک فعالیت کنند حتماً قبل از بارگذاری مدارک فعالیت کاریشان می‌بایست نسبت به دریافت پروانه تخصصی اقدام کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر سامانه خودنویس از ثبت قراردادهای اجاره توسط ۲۳ هزار و ۸۳۴ مشاور املاک در سامانه خودنویس خبر داد .

    |

    نظرات کاربران