در حال بارگذاری ...
  • تعیین زمان تحویل زمین به متقاضیان سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن دامغان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ هکتاری شهرستان دامغان را صبح روز شش تیرماه ۱۴۰۳ اعلام کرد .

    به اطلاع متقاضیان محترم نهضت ملی مسکن سایت ۴۸ هکتاری شهرستان دامغان که پیام کوتاه دریافت کرده‌اند ، می‌رساند ؛ با عنایت به قرعه کشی مرحله اول نهضت ملی در این شهرستان و به جهت تحویل زمین و قرارداد واگذاری ، خواهشمند است در روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سایت ۴۸ هکتاری (جنب سالن ورزشی شهدای مدافع حرم مسکن مهر) حضور بهم رسانید .

    شایان ذکر است مهلت قانونی اخذ پروانه ساختمانی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ به‌مدت سه‌ماه است .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    با توجه به تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن و تایید نهایی افراد دارای شرایط در شهرستان گرمسار باید برای یک‌هزار و ۲۰۰ متقاضی دیگر زمین تامین شود که برای رفع این مشکل ، اداره کل راه و شهرسازی با برخی مالکان خصوصی در حال توافق است .

    |

    در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران