در حال بارگذاری ...
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد برای برگزاری مسابقات بین‌المللی مجهز می‌شود

    مقرر بود تا شهید رئیسی این ورزشگاه را در سفر استانی تقدیم جوانان لرستان کند که متاسفانه این امکان فراهم نشد . امروز من در این استان حضور دارم که امیدوارم این ورزشگاه در همین فصل به مدار بیاید و تیم‌ها بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی احداث شده است ، از تخصیص زمینی در مجاورت آن برای تسهیل تردد و افزودن سایر سرانه‌ها برای آمادگی برگزاری مسابقات بین‌المللی در این ورزشگاه خبر داد .

    مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۳ تیر در جریان سفر به استان لرستان و در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد ضمن اعلام تکمیل این ورزشگاه ، گفت : این ورزشگاه که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ساخته شده به اتمام رسیده و مقرر است تا با تامین چمن مرغوب‌تر برای این ورزشگاه خدمات بهتری به استفاده کنندگان ارائه شود .  

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه خرم آباد مشکلی وجود ندارد ، تقارن تکمیل این ورزشگاه را با به لیگ برتر آمدن تیم خیبر ، اتفاقی مبارک برشمرد و افزود : این ورزشگاه به ورزشگاه خوبی برای میزبانی از مسابقات برای استان و حتی بین‌المللی تبدیل می‌شود .

    وی گفت : مقرر بود تا شهید رئیسی این ورزشگاه را در سفر استانی تقدیم جوانان لرستان کند که متاسفانه این امکان فراهم نشد . امروز من در این استان حضور دارم که امیدوارم این ورزشگاه در همین فصل به مدار بیاید و تیم‌ها بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند .

    عضو کابینه دولت سیزدهم تسهیل در تردد استفاده کنندگان و تماشاچیان از این ورزشگاه را از الزاماتی عنوان کرد که باید مورد توجه قرار بگیرد و افزود : مقرر است تا برای تسهیل در تردد تماشاچیان ، زمینی در مجاورت این ورزشگاه برای افزودن به سایر سرانه‌ها از جمله مجموعه‌های اقامتی ، زمین‌های تمرینی اضافی ، کمپ‌های مناسب برای برگزاری مسابقات چندجانبه بین‌المللی در نظر گرفته شود تا این مجموعه را مجهزتر کند در فازهای بعدی تامین خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    نظرات کاربران